A A A K K K
для людей із порушенням зору
Заболотцівська об'єднана територіальна громада
Львівська область, Золочівський район

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 - 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (для центру

Дата: 14.02.2024 12:47
Кількість переглядів: 49

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

код ДК 021:2015 - 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

 

Ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-02-12-014822-a

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

код ДК 021:2015 - 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (для центру надання соціальних послуг відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання Заболотцівської сільської ради Золочівського району Львівської області )

 

 

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

код ДК 021:2015 - 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (для центру надання соціальних послуг відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання Заболотцівської сільської ради Золочівського району Львівської області)

 

 

 

п/п

Найменування товару

Кількість

 

Одиниця виміру

1

Рис

267

Кг

2

Пшенична крупа

90

Кг

3

Пшоно

132

Кг

4

Вівсянка

46,5

Кг

5

Ячмінна крупа

17,5

Кг

6

Кукурудзяна крупа

12

Кг

7

Манка

116

Кг

8

Булгур

155

Кг

9

Гречка

68

Кг

10

Борошно

142

Кг

 

Особливі умови:

1.         Дотримання строків придатності продуктів харчування.

2.         Умови поставки – виключно в асортименті та обсязі, зазначених у заявці Замовника 1 раз в тиждень .

Учасник самостійно та за свій рахунок проводить доставку товару до місць його використання спеціальним транспортом, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування таких вантажів, які діють на даному виді транспорту при додержанні відповідних температурних режимів, затвердженими Санітарними правилами, та забезпечує зберігання і якість товару.

Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, що забезпечує збереження товару цього роду за звичайних умов зберігання і транспортування, та відповідає встановленим актами цивільного законодавства вимогам, стандартам маркування згідно з діючими ТУ, ДСТУ і ГОСТами.

При виявленні Замовником дефектів цільності товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Учасник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в письмовій заявці Замовника.

В складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи:

  • Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність або дослідження проб харчових продуктів);

               Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.

               Про зобов’язання замінити товар протягом восьми годин подається учасником гарантійний лист разом з усіма документами пропозиції.

 

У разі ненадання до кінцевого терміну подання пропозицій усіх необхідних документів, замовник залишає за собою право на відхилення  такої пропозиції, що не відповідає вимогам ТД.

 

*всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».

 

Місце поставки Товару:

 

КУ «Центр надання соціальних послуг» відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання Заболотцівської сільської ради Золочівського району Львівської області

 

Золочівський р-н с.Заболотці вул.Шпитальна,17

 

 

Очікувана вартість предмета закупівлі складає 40 000,00 грн  і визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку

 

Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 та статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану на 2024 рік

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь