ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 - 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (для центру
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
код ДК 021:2015 - 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-02-12-014822-a
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
код ДК 021:2015 - 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (для центру надання соціальних послуг відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання Заболотцівської сільської ради Золочівського району Львівської області )
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
код ДК 021:2015 - 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (для центру надання соціальних послуг відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання Заболотцівської сільської ради Золочівського району Львівської області)
№ п/п |
Найменування товару |
Кількість |
Одиниця виміру |
1 |
Рис |
267 |
Кг |
2 |
Пшенична крупа |
90 |
Кг |
3 |
Пшоно |
132 |
Кг |
4 |
Вівсянка |
46,5 |
Кг |
5 |
Ячмінна крупа |
17,5 |
Кг |
6 |
Кукурудзяна крупа |
12 |
Кг |
7 |
Манка |
116 |
Кг |
8 |
Булгур |
155 |
Кг |
9 |
Гречка |
68 |
Кг |
10 |
Борошно |
142 |
Кг |
Особливі умови:
1. Дотримання строків придатності продуктів харчування.
2. Умови поставки – виключно в асортименті та обсязі, зазначених у заявці Замовника 1 раз в тиждень .
Учасник самостійно та за свій рахунок проводить доставку товару до місць його використання спеціальним транспортом, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування таких вантажів, які діють на даному виді транспорту при додержанні відповідних температурних режимів, затвердженими Санітарними правилами, та забезпечує зберігання і якість товару.
Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, що забезпечує збереження товару цього роду за звичайних умов зберігання і транспортування, та відповідає встановленим актами цивільного законодавства вимогам, стандартам маркування згідно з діючими ТУ, ДСТУ і ГОСТами.
При виявленні Замовником дефектів цільності товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Учасник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в письмовій заявці Замовника.
В складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи:
- Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність або дослідження проб харчових продуктів);
Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.
Про зобов’язання замінити товар протягом восьми годин подається учасником гарантійний лист разом з усіма документами пропозиції.
У разі ненадання до кінцевого терміну подання пропозицій усіх необхідних документів, замовник залишає за собою право на відхилення такої пропозиції, що не відповідає вимогам ТД.
*всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Місце поставки Товару:
КУ «Центр надання соціальних послуг» відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання Заболотцівської сільської ради Золочівського району Львівської області
|
Золочівський р-н с.Заболотці вул.Шпитальна,17 |
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 40 000,00 грн і визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку
Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 та статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану на 2024 рік