Заболотцівська об'єднана територіальна громада
Львівська область, Золочівський район

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (для центру надання соціальних послуг в

Дата: 14.02.2024 12:22
Кількість переглядів: 152

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі

 

Ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-02-12-014511-a

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (для центру надання соціальних послуг відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання Заболотцівської сільської ради Золочівського району Львівської області )

 

 

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (для центру надання соціальних послуг відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання Заболотцівської сільської ради Золочівського району Львівської області)

 

 

 

п/п

Найменування товару

Кількість

 

Одиниця виміру

1

Повидло

56

Кг

2

Горошок консервований

24

Кг

3

Сухофрукти

14

Кг

4

Паста томатна

47

Кг

5

Огірки квашені

103

Кг

6

Капуста квашена

72

Кг

7

Квасоля консервована  

88

Кг

8

Помідор консервований

94

Кг

 

Особливі умови:

1.         Дотримання строків придатності продуктів харчування.

2.         Умови поставки – виключно в асортименті та обсязі, зазначених у заявці Замовника 1 раз в тиждень .

Учасник самостійно та за свій рахунок проводить доставку товару до місць його використання спеціальним транспортом, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування таких вантажів, які діють на даному виді транспорту при додержанні відповідних температурних режимів, затвердженими Санітарними правилами, та забезпечує зберігання і якість товару.

Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, що забезпечує збереження товару цього роду за звичайних умов зберігання і транспортування, та відповідає встановленим актами цивільного законодавства вимогам, стандартам маркування згідно з діючими ТУ, ДСТУ і ГОСТами.

При виявленні Замовником дефектів цільності товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Учасник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в письмовій заявці Замовника.

В складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи:

  • Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність або дослідження проб харчових продуктів);

               Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.

               Про зобов’язання замінити товар протягом восьми годин подається учасником гарантійний лист разом з усіма документами пропозиції.

 

У разі ненадання до кінцевого терміну подання пропозицій усіх необхідних документів, замовник залишає за собою право на відхилення  такої пропозиції, що не відповідає вимогам ТД.

 

*всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».

 

 Місце поставки Товару:

 

КУ «Центр надання соціальних послуг» відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання Заболотцівської сільської ради Золочівського району Львівської області

 

Золочівський р-н с.Заболотці вул.Шпитальна,17

 

 

Очікувана вартість предмета закупівлі складає 35 000,00 грн  і визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку

 

Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 та статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану на 2024 рік

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь