A A A K K K
для людей із порушенням зору
Заболотцівська об'єднана територіальна громада
Львівська область, Золочівський район

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (для закладів освіти Заболотцівської сі

Дата: 24.01.2024 15:23
Кількість переглядів: 46

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (для закладів освіти Заболотцівської сільської ради

Ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-01-22-016699-a

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (для закладів освіти Заболотцівської сільської ради)

 

 

 

п/п

Найменування товару

Кількість

 

Одиниця виміру

1

Повидло

125

кг

2

Родзинки

79

кг

3

Курага

76

кг

4

Чорнослив

73

кг

5

Горошок консервований

273

Банка

6

Сухофрукти

260

кг

7

Паста томатна

288

Банка

8

Огірки квашені

657

Літр

9

Капуста квашена

770

Літр

10

Консервована кукурудза

87

Банка

 

Особливі умови:

1.         Дотримання строків придатності продуктів харчування.

2.         Умови поставки – виключно в асортименті та обсязі, зазначених у заявці Замовника 1 раз в тиждень .

Учасник самостійно та за свій рахунок проводить доставку товару до місць його використання спеціальним транспортом, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування таких вантажів, які діють на даному виді транспорту при додержанні відповідних температурних режимів, затвердженими Санітарними правилами, та забезпечує зберігання і якість товару.

Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, що забезпечує збереження товару цього роду за звичайних умов зберігання і транспортування, та відповідає встановленим актами цивільного законодавства вимогам, стандартам маркування згідно з діючими ТУ, ДСТУ і ГОСТами.

При виявленні Замовником дефектів цільності товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Учасник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в письмовій заявці Замовника.

В складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи:

  • Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність);

               Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.

               Про зобов’язання замінити товар протягом восьми годин подається учасником гарантійний лист разом з усіма документами пропозиції.

 

У разі ненадання до кінцевого терміну подання пропозицій усіх необхідних документів, замовник залишає за собою право на відхилення  такої пропозиції, що не відповідає вимогам ТД.

 

*всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».

 

Очікувана вартість предмета закупівлі складає 221 910,00 грн  і визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку

 

Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 та статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану на 2024 рік

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь