Заболотцівська об'єднана територіальна громада
Львівська область, Золочівський район

Офіс підтримки родин військовослужбовців

Дата: 13.07.2022 15:29
Кількість переглядів: 2387

Фото без опису

Повідомляємо, що із 01.06.2022 в м. Львові у взаємодії з Львівською обласною військовою адміністрацією працює Офіс підтримки родин військовослужбовців.

Офіс створено наказом голови обласної військової адміністрації від 01.06.2022 № 88/22. Мета Офісу - бути на прямому зв’язку з військовими та їх родинами і надавати усю необхідну допомогу.

Розташований Офіс у м. Львів, вул. Коперника, 17 (Палац мистецтв, 2–й поверх).

За допомогою до Офісу можуть звертатися:

?військовослужбовці;

?члени родин військовослужбовців;

?члени родин військовослужбовців, які перебувають в полоні;

?члени родин військовослужбовців, які зникли безвісти;

?члени родин загиблих Захисників та Захисниць України.

До роботи Офісу залучені представники Збройних Сил України, департаменту соціального захисту населення ОВА, Пенсійного фонду, юристи та психологи.

Для оперативного вирішення запитів Офіс підтримки родин військовослужбовців співпрацює з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки, військовими формуваннями, правоохоронними органами, територіальними органами Пенсійного фонду України, органами місцевого самоврядування та органами соціального захисту населення у Львівській області.

Основні заходи Офісу підтримки родин військовослужбовців:

? Первинне консультування військовослужбовців та їх близьких родичів, ідентифікація проблеми, підготовка алгоритму (плану дій) із вирішення проблеми.

? Психологічний супровід та детальне роз’яснення з питань проходження військової служби та участі у зоні бойових дій.  

? Допомога близьким та родинам військовослужбовців з питань отримання соціальних виплат, пошуку у реєстрах зниклих та полонених (в т.ч. набуття статусу особи, яка зникла безвісті за особливих обставин).

? Безкоштовний адвокатський супровід (pro bono) з питань правового захисту та відновлення прав військовослужбовців (встановлення фактів, що мають юридичне значення; соціальних гарантій та ін.)

Враховуючи вищенаведене, просимо у разі надходження відповідних запитів взаємодіяти з консультантами Офісу, в межах компетенції надавати всю можливу інформацію й допомогу.

Крім цього, просимо поширювати інформацію щодо функціонування та послуг Офісу серед зацікавлених осіб.

Т. в. о. директора департаменту                                                                                        Роман АНДРЕС


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь