A A A K K K
для людей із порушенням зору
Заболотцівська об'єднана територіальна громада
Львівська область, Золочівський район

ЦНАП у Заболотцівській ОТГ

Дата: 01.10.2019 15:14
Кількість переглядів: 600

ЦНАП у Заболотцівській ОТГ

Фото без описуФото без опису

25.10.2019

Львівський ЦРМС

 

Гарна будівля у центрі села, всередині обладнана сучасними меблями для персоналу та відвідувачів, інформаційними стендами і рецепцією, - так виглядає нещодавно відкритий ЦНАП у Заболотцівській громаді. Сьогодні він обслуговує близько трьох тисяч мешканців громади, яка утворилася ще в 2015 році. 

Щоб наблизити послуги для мешканців громади, яка має чималу площу у 105.65 км кв, тут відразу задумувалися про створення ЦНАПу, проте реальні процеси стартували з моменту, коли в червні 2016 року Львівська обласна рада передала на баланс Заболотцівської ОТГ нежитлові приміщення аптеки за адресою вул. Т. Шевченка, 3. 

Використовуючи всі переваги зручної одноповерхової будівлі, яка знаходиться в центрі села Заболотці через дорогу від сільської ради і загальною площею 119,6 кв. м. у сільській раді вирішили саме тут розмістити Центр надання адміністративних послуг. 

Вже у жовтні 2016 року громада зайнялася реконструкцією із використанням енергозберігаючих технологій та за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури ОТГ у сумі 1 млн 593 тис 700 грн. 

Для благоустрою території, придбання меблів, облаштування приміщення для належного обслуговування та із врахуванням потреб людей з обмеженими можливостями, використано кошти Заболотцівського сільського бюджету 456 тис грн.

Поруч із входом в приміщення розмістили інформаційну вивіску ЦНАПу з контактними даними та графіком його роботи. Поруч передбачається місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту відвідувачів . 

Саме приміщення поділяється на відкриту та закриту частини. У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення. Відкрита частина містить: сектор прийому; сектор інформування; сектор очікування і сектор обслуговування. 

Для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг сектор інформування облаштовано відповідною скринькою. Для відвідувачів, які до ЦНАП приходять разом з дітьми, облаштований дитячий куток. 

Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій з використанням телефонного зв’язку, а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації, розміщення архіву. Також обладнана кімната для приймання їжі та відпочинку персоналу. 

Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення обладнане сучасним комп’ютерним обладнанням та меблями, стільцем для відвідувача. 

Рішення «Про утворення відділу «Центр надання адміністративних послуг Заболотцівської сільської ради» та затвердження Положення про нього» ухвалено Заболотцівською сільською радою на сесії 1 серпня 2018, а регламент Центру надання адміністративних послуг затвердили рішенням від 7 червня 2019 року. 

У червні 2019 року на сесії затвердили перелік адміністративних послуг, які будуть надаватися, серед них: такі групи адміністративних послуг як реєстрація/зняття з реєстрації мешканців; паспортні послуги; соціальні послуги; надання відомостей з Державного земельного кадастру; нотаріальні послуги; реєстрація актів цивільного стану; реєстрація бізнесу; реєстрація нерухомості; питання місцевого значення. Загалом 64 послуги. 

Між ЦНАП Заболотцівської сільської ради та рядом суб’єктів надання адміністративних послуг підписано Меморандуми про співробітництво у сфері надання адміністративних послуг. Зокрема, Меморандум підписано зБродівським районним центром зайнятості; Управлінням Пенсійного фонду України в Бродівському районі Львівської області; Бродівським бюро правової допомоги; Бродівським відділенням УВД ФСС України у Львівській області. 

Згідно зі штатним розписом, у ЦНАПі працюватимуть 4 осіб, начальник відділу, державний реєстратор, адміністратор та спеціаліст. На сьогодні вакантна одна посада державного реєстратора та дві посади адміністраторів. 

До кінця жовтня 2019 року в приміщенні буде встановлений термінал самообслуговування Ощадбанку, а до кінця 2019 року заплановано розширення штату, у зв’язку із збільшенням кількості адміністративних послуг. У 2020 році планується закупівля обладнання для виготовлення закордонних паспортів.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь